miercuri, 28 iulie 2010

Domnul Zat

Am sase ani si aproximativ cinci kilograme, sunt negru, am ochii galbeni si sunt foarte iubitor (mai ales cand ceilalti nu au chef).

Activitațile mele principale sunt dormitul, jucatul, dormitul, vanatul, dormitul...
Cel mai mult imi place sa stau in brate la tati, mai ales cand sta la calculator si nu ma baga pe mine in seama.
Sunt un vanator desavarsit, dar fara trofee. Vanez muste, molii, tantari, vrabii, porumbei, etc.
Nu am o partenera de viata, desi imi doresc foarte tare. Nu am preferinte asupra greutatii, a culorii sau a personalitatii.

Astazi, activitatea mea principala a fost dormitul. In mijlocul patului mi se pare foarte confortabil, cand nu am alternative mai bune cum ar fi in dulap sau pe niște haine proaspat spalate si eventual calcate.
Mami m-a certat pentru ca mi-am ascutit ghearele pe covor, desi nu vad care e problema. Sincer, nu imi dau seama care este rostul covorului altul decat pentru ascutit ghearele. Mai demult obisnuiam sa ma uit la pesti (cred ca au gust bun), dar am fost dezamagit pentru ca nu i-am putut prinde. Sunt protejați de ceva, desi nu imi pot da seama ce. Pur si simplu ma lovesc cu labuta de ceva.
Cred ca mami e un pic crizata. Se sperie din orice. Azi, de exemplu, nu m-a lasat sa stau la geam. Vroiam sa ma uit si eu la pasari... ea crede ca o sa cad pe geam. Nu sunt eu asa prost... am gheare, pot sa ma tin.

Cam atat pentru azi. Mi s-a facut somn. Ma duc sa dorm...

2 comentarii: